Ikasle Sindikatuak ondorengo komunikatua babesten dugu eta geure atxikipena adierazten diogu. Beto politikorik ez!

Idatzi hau sinatzen dugun eragileok kezka handiz bizi dugu Bilboko eta Gasteizko jaietan sortu den egoera. Izan ere, hiru eragileri (Bilboko Luberri Konpartsari, eta Gasteizko GKSri zein Etxebizitza Sindikatuari) jaien antolaketan parte hartzeko eta txosna jartzeko aukera ukatzen ari zaie Mugimendu Sozialistarekin duten loturagatik, parte-hartze irizpide formal guztiak betetzen dituzten arren.

Joan den abenduaren 13an, Ikasle Sindikatua Sarek bultzatutako prentsaurrekoan egon ginen, euskal presoen aurkako sakabanaketa eta eta salbuespen politiken aurka datorren urtarrilaren 7an egingo den mobilizazioan gazteriari parte hartzera dei eginaz. Jarraian, helburu horrekin Ernai  eta Euskal Herriko beste gazte erakunde batzuekin batera sinatu dugun manifestua argitaratzen dugu.

Espekulatzaileak saritzen dira eta borrokatzen dutenak zapaldu. Aski da!

Irailaren 2ko goizeko lehen ordutik, poliziak Errotxapeako (Iruñea) gaztetxea inguratu zuen eraikina husteko eta lehenbailehen eraisteko asmoz. Ehunka gazte bertaratu ziren auzoko gaztetxea babesteko. Poliziak ez zuen zalantzarik izan protestaren aurka kargatzeko, zuzenean gomazko pilotak jaurtiz eta 6 gazte atxilotuz, 40 inguru identifikatuz eta jendea zaurituz. Egun berean arratsaldez, manifestazio jendetsua antolatu zen.

(abajo en castellano)

EAJ, aski da euskal gazteriaren aurka prekaritatea, langabezia eta errepresioa inposatzeari!

Atzo, maiatzaren 7an, Ertzaintzak bortizki jazarri zuen Ernaik Bilbon deitutako manifestazioa, hain zuzen ere, Albia lorategietan. Irudiek ez dute zalantzarik uzten. Euren ugazaben egoitzaren aurrean jarrita, EAJren Sabinetxean, dozenaka Ertzainek indarkeria osoz oldartu ziren, manifestazioa borra kolpeka desegiteko asmoz.